Lediga jobb som Butiksansvarig i Trelleborg

Se lediga jobb som Butiksansvarig i Trelleborg. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Trelleborg som finns hos arbetsgivaren.

Vikarierande arbetsledare till vår butik i Trelleborg

Erikshjälpen söker nu en vikarierande arbetsledare till vår butik i Trelleborg. Vill du bidra till att förverkliga barns rättigheter genom att arbeta operativt och leda det dagliga arbetet är det här rollen för dig. Välkommen med din ansökan! Erikshjälpen är en barnrättsorganisation med en ideell second hand-verksamhet. Vi arbetar i ett 100-tal projekt i 16 länder och vi driver ett 50-tal butiker inom Erikshjälpen Second Hand i Sverige och Norge. Vi arbeta... Visa mer
Erikshjälpen söker nu en vikarierande arbetsledare till vår butik i Trelleborg. Vill du bidra till att förverkliga barns rättigheter genom att arbeta operativt och leda det dagliga arbetet är det här rollen för dig. Välkommen med din ansökan!
Erikshjälpen är en barnrättsorganisation med en ideell second hand-verksamhet. Vi arbetar i ett 100-tal projekt i 16 länder och vi driver ett 50-tal butiker inom Erikshjälpen Second Hand i Sverige och Norge. Vi arbetar efter visionen; En förändrad värld där barns drömmar får liv. Vårt uppdrag är att bekämpa fattigdom och utsatthet genom att förverkliga barns rättigheter, världen över. Läs mer Om Erikshjälpen.
Beskrivning
Som arbetsledare jobbar du i team. Du är delaktig och leder det dagliga arbetet i butiken så att fastlagda överskottsmål, sociala mål och miljömål uppnås. Du är ställföreträdande chef då verksamhetschefen inte är på plats.
Arbetsuppgifter
Exempel på arbetsuppgifter:
Du kommer till stor del arbeta tillsammans med medarbetarna i butiken och leda genom att vara en god förebild.
Du fungerar som arbetsledare för anställda, frivilligarbetare och personer som utför arbetsprövning, aktiviteter eller annan sysselsättning via myndigheter
Du har tillsammans med verksamhetschefen ansvar för försäljning, drift och resultat, koncept och riktlinjer.
Gemensamt ansvara för butiken under öppettid, du kommer att vara schemalagd varannan lördag och kvällar.
Du rapporterar till verksamhetschefen

Kvalifikationer
Du har:
relevant arbetslivserfarenhet inom arbetsledning.
erfarenhet av butiksarbete, gärna inom detaljhandel
intresse för bistånds- och secondhandarbete
delar Vår värdegrund som bygger på tre grundprinciper; FN:s barnkonvention, Eriks anda och en kristen människosyn.

Meriterande om du har:
Erfarenhet av och/eller kunskap och intresse för marknadsföring genom sociala medier
Erfarenhet av och/eller kunskap om värdering av secondhandvaror
Erfarenhet av arbete med människor med särskilda behov

Du är:
en relationsbyggare som är van vid att möta människor i olika livssituationer och sammanhang.
självgående, ansvarstagande och tycker om att arbeta målinriktat och strukturerat.
öppen, trevlig och har ett representativt sätt med hög servicekänsla

Vi erbjuder dig
Som medarbetare hos Erikshjälpen får du arbeta i en verksamhet där du tillsammans med ett engagerat team och kollegor över hela världen arbetar för att främja barns rättigheter i Sverige och i världen.
Vi är måna om att våra medarbetare har en god balans mellan arbete och fritid och erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag om 2000 kronor om året.
Som anställd omfattas du av kollektivavtalet Secondhandverksamhet inom idéburen organisation, mellan FREMIA och Handelsanställdas förbund.
Som anställd hos oss har du möjlighet att vara med och göra skillnad - för en framtid där barns drömmar får liv. Vi välkomnar sökande med olika erfarenheter och bakgrund och värderar mångfald i alla former.
Villkor
Anställningsform: Vikariat
Omfattning: 32 h/vecka
Tillträde: 2025-02-01 tom 2026-01-31, med eventuell möjlighet till förlängning


Vi undanber oss vänligen all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag. Visa mindre

Vikarierande arbetsledare

Erikshjälpen är en barnrättsorganisation med en ideell second hand-verksamhet. Vi arbetar i ett 100-tal projekt i 16 länder och vi driver ett 50-tal butiker inom Erikshjälpen Second Hand i Sverige och Norge. Vi arbetar efter visionen; En förändrad värld där barns drömmar får liv. Vårt uppdrag är att bekämpa fattigdom och utsatthet genom att förverkliga barns rättigheter, världen över. Läs mer om Erikshjälpen på vår hemsida; erikshjalpen.se. Erikshjälpen... Visa mer
Erikshjälpen är en barnrättsorganisation med en ideell second hand-verksamhet. Vi arbetar i ett 100-tal projekt i 16 länder och vi driver ett 50-tal butiker inom Erikshjälpen Second Hand i Sverige och Norge. Vi arbetar efter visionen; En förändrad värld där barns drömmar får liv. Vårt uppdrag är att bekämpa fattigdom och utsatthet genom att förverkliga barns rättigheter, världen över. Läs mer om Erikshjälpen på vår hemsida; erikshjalpen.se.

Erikshjälpen söker nu en vikarierande arbetsledare till vår butik i Trelleborg. Vill du bidra till att förverkliga barns rättigheter genom att arbeta operativt och leda det dagliga arbetet är det här rollen för dig. Välkommen med din ansökan!


Beskrivning


Som arbetsledare jobbar du i team. Du är delaktig och leder det dagliga arbetet i butiken så att fastlagda överskottsmål, sociala mål och miljömål uppnås. Du är ställföreträdande chef då verksamhetschefen inte är på plats.


Arbetsuppgifter


Exempel på arbetsuppgifter:



• Du kommer till stor del arbeta tillsammans med medarbetarna i butiken och leda genom att vara en god förebild.

• Du fungerar som arbetsledare för anställda, frivilligarbetare och personer som utför arbetsprövning, aktiviteter eller annan sysselsättning via myndigheter.

• Du har tillsammans med verksamhetschefen ansvar för försäljning, drift och resultat, koncept och riktlinjer.

• Gemensamt ansvara för butiken under öppettid, du kommer att vara schemalagd varannan lördag och kvällar.

• Du rapporterar till verksamhetschefen


Kvalifikationer


Du har:



• relevant arbetslivserfarenhet inom arbetsledning

• erfarenhet av butiksarbete, gärna inom detaljhandel

• intresse för bistånds- och secondhandarbete

• delar Vår värdegrund (https://erikshjalpen.se/om-erikshjalpen/var-vardegrund/) som bygger på tre grundprinciper; FN:s barnkonvention, Eriks anda och en kristen människosyn.


Meriterande om du har:



• Erfarenhet av och/eller kunskap och intresse för marknadsföring genom sociala medier.

• Erfarenhet av och/eller kunskap om värdering av secondhandvaror.

• Erfarenhet av arbete med människor med särskilda behov.


Du är:



• en relationsbyggare som är van vid att möta människor i olika livssituationer och sammanhang.

• självgående, ansvarstagande och tycker om att arbeta målinriktat och strukturerat.

• öppen, trevlig och har ett representativt sätt med hög servicekänsla.


Vi erbjuder dig


Som medarbetare hos Erikshjälpen får du arbeta i en verksamhet där du tillsammans med ett engagerat team och kollegor över hela världen arbetar för att främja barns rättigheter i Sverige och i världen.


Vi är måna om att våra medarbetare har en god balans mellan arbete och fritid och erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag om 2000 kronor om året.


Som anställd omfattas du av kollektivavtalet Secondhandverksamhet inom idéburen organisation, mellan FREMIA och Handelsanställdas förbund.


Som anställd hos oss har du möjlighet att vara med och göra skillnad - för en framtid där barns drömmar får liv. Vi välkomnar sökande med olika erfarenheter och bakgrund och värderar mångfald i alla former.


Villkor


Anställningsform: Vikariat


Omfattning: 32 h/vecka


Tillträde:  2025-02-01 tom 2026-01-31, med eventuell möjlighet till förlängning


Antal platser: 1


Placering: Trelleborg


Sök tjänsten


Klicka på länken för att söka tjänsten hos oss senast den 16e december.


Vi undanber oss vänligen all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag. Visa mindre

Säljande butiksansvarig KungSängen Trelleborg

Om tjänsten Du som söker till oss behöver förstås dela vår värdegrund. Du älskar att möta kunder och sätter kunden först i alla beslut, och drivs av att göra skillnad genom att hjälpa fler att må bra genom att sova gott. Du gillar utmaningar och ser lösningar i stället för problem och tar personligt ansvar. Du ser och agerar med de möjligheter som finns med viljan att förändra, utveckla och förbättra. Du gör allt för att skapa det bästa resultatet för våra... Visa mer
Om tjänsten
Du som söker till oss behöver förstås dela vår värdegrund. Du älskar att möta kunder och sätter kunden först i alla beslut, och drivs av att göra skillnad genom att hjälpa fler att må bra genom att sova gott. Du gillar utmaningar och ser lösningar i stället för problem och tar personligt ansvar. Du ser och agerar med de möjligheter som finns med viljan att förändra, utveckla och förbättra. Du gör allt för att skapa det bästa resultatet för våra kunder och företaget, för dina kollegor och för dig själv. Du som ser människors lika värde och möter alla med respekt. Du som vill vara en del av ett sammansvetsat team och arbeta mot vår dröm - en värld där alla sover gott.
Som butiksansvarig söker vi dig som är kund- och säljorienterad med ett stort intresse för inredning och design samt en gedigen kunskap inom försäljning och kundbemötande. Dig som har en god ledarskapsförmåga och kan på ett engagerat sätt leda din personal mot gemensamma mål.
Som butiksansvarig hos oss är dina främsta arbetsuppgifter att ansvara för butikens drift, arbeta med tydliga försäljningsmål och nyckeltal samt inspirera, följa upp och coacha din personal inom försäljning och kundbemötande. Du har ett övergripande personal- och schemaansvar där du optimera bemanningen efter företagets verksamhet. I din roll ingår att utbilda i och upprätthålla KungSängens säljprocess och bidra till att höja kunskapsnivån inom hälsa, sömn och KungSängens produkter.
Du möts varje dag av nya utmaningar i ett stimulerande jobb med frihet under ansvar. Med ett litet team får du chansen att skapa nära relationer och ett sammansvetsat arbete med fokus på kundkontakt och gemensam utveckling.
Vad vi erbjuder:
Enastående karriärmöjligheter:

Här får du chansen att avancera och utvecklas inom ett framgångsrikt företag.
Motiverande arbetsmiljö:

Du blir en del av ett dynamiskt team där vi stöttar och inspirerar varandra att nå nya höjder.
Attraktiv ersättning:

Vi belönar hårt arbete med en konkurrenskraftig lön och generösa bonusar baserade på prestation.
En stark värdegrund:

Vi tror på respekt, människors lika värde och att möta alla med förståelse och omtanke.

Din profil:
Kundfokuserad och resultatinriktad:

Du sätter alltid kunden först och har en stark drivkraft att nå och överträffa försäljningsmål.
Passionerad säljare:

Du älskar utmaningar och ser varje kundmöte som en möjlighet att sluta en affär.
Proaktiv och självmotiverad:

Du tar initiativ och ansvar för att driva försäljningen framåt.
Teamorienterad:

Du trivs med att arbeta i team och delar vår värdegrund om respekt och människors lika värde.

Övrig information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på ca 90%med placering i Trelleborg, med arbete minst varannan helg.
Du kommer främst arbete ensam med minst en säljare i ditt team, med nära kontakt och samarbete med våra andra butiker i Malmö och Lund.
Urval och intervjuer sker löpande, ansök därför gärna så snart som möjligt.
Lön enligt handels kollektivavtal med ansvarstillägg och provision
För frågor rörande tjänsten kontakta Försäljningschef Nicklas Thuvesson, [email protected]
Välkommen med din ansökan Visa mindre

Säljande butiksansvarig KungSängen Trelleborg

Om tjänsten Du som söker till oss behöver förstås dela vår värdegrund. Du älskar att möta kunder och sätter kunden först i alla beslut, och drivs av att göra skillnad genom att hjälpa fler att må bra genom att sova gott. Du gillar utmaningar och ser lösningar i stället för problem och tar personligt ansvar. Du ser och agerar med de möjligheter som finns med viljan att förändra, utveckla och förbättra. Du gör allt för att skapa det bästa resultatet för våra... Visa mer
Om tjänsten
Du som söker till oss behöver förstås dela vår värdegrund. Du älskar att möta kunder och sätter kunden först i alla beslut, och drivs av att göra skillnad genom att hjälpa fler att må bra genom att sova gott. Du gillar utmaningar och ser lösningar i stället för problem och tar personligt ansvar. Du ser och agerar med de möjligheter som finns med viljan att förändra, utveckla och förbättra. Du gör allt för att skapa det bästa resultatet för våra kunder och företaget, för dina kollegor och för dig själv. Du som ser människors lika värde och möter alla med respekt. Du som vill vara en del av ett sammansvetsat team och arbeta mot vår dröm - en värld där alla sover gott.
Som butiksansvarig söker vi dig som är kund- och säljorienterad med ett stort intresse för inredning och design samt en gedigen kunskap inom försäljning och kundbemötande. Dig som har en god ledarskapsförmåga och kan på ett engagerat sätt leda din personal mot gemensamma mål.
Som butiksansvarig hos oss är dina främsta arbetsuppgifter att ansvara för butikens drift, arbeta med tydliga försäljningsmål och nyckeltal samt inspirera, följa upp och coacha din personal inom försäljning och kundbemötande. Du har ett övergripande personal- och schemaansvar där du optimera bemanningen efter företagets verksamhet. I din roll ingår att utbilda i och upprätthålla KungSängens säljprocess och bidra till att höja kunskapsnivån inom hälsa, sömn och KungSängens produkter.
Du möts varje dag av nya utmaningar i ett stimulerande jobb med frihet under ansvar. Med ett litet team får du chansen att skapa nära relationer och ett sammansvetsat arbete med fokus på kundkontakt och gemensam utveckling.
Vad vi erbjuder:
Enastående karriärmöjligheter:

Här får du chansen att avancera och utvecklas inom ett framgångsrikt företag.
Motiverande arbetsmiljö:

Du blir en del av ett dynamiskt team där vi stöttar och inspirerar varandra att nå nya höjder.
Attraktiv ersättning:

Vi belönar hårt arbete med en konkurrenskraftig lön och generösa bonusar baserade på prestation.
En stark värdegrund:

Vi tror på respekt, människors lika värde och att möta alla med förståelse och omtanke.

Din profil:
Kundfokuserad och resultatinriktad:

Du sätter alltid kunden först och har en stark drivkraft att nå och överträffa försäljningsmål.
Passionerad säljare:

Du älskar utmaningar och ser varje kundmöte som en möjlighet att sluta en affär.
Proaktiv och självmotiverad:

Du tar initiativ och ansvar för att driva försäljningen framåt.
Teamorienterad:

Du trivs med att arbeta i team och delar vår värdegrund om respekt och människors lika värde.

Övrig information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på ca 90%med placering i Trelleborg, med arbete minst varannan helg.
Du kommer främst arbete ensam med minst en säljare i ditt team, med nära kontakt och samarbete med våra andra butiker i Malmö och Lund.
Urval och intervjuer sker löpande, ansök därför gärna så snart som möjligt.
Lön enligt handels kollektivavtal med ansvarstillägg och provision
För frågor rörande tjänsten kontakta Försäljningschef Nicklas Thuvesson, [email protected]
Välkommen med din ansökan Visa mindre

Avdelningsansvarig Butikssäljare

Ansök    Okt 22    Prevex AB    Butiksansvarig
Avdelningsansvarig Butikssäljare Prevex är idag en självklar och ledande partner för proffshantverkare och samarbetet med industri-, fastighet & trädgårdssektorn ökar stabilt. Med välrenommerat varumärke och ett unikt erbjudande av produkter, har Prevex fortsatt starka ambitioner och letar nu efter en Butikssäljare och kollega som är redo för en spännande resa.   Om rollen som Avdelningsansvarig Butikssäljare: Som avdelningsansvarig butikssäljare hos P... Visa mer
Avdelningsansvarig Butikssäljare

Prevex är idag en självklar och ledande partner för proffshantverkare och samarbetet med industri-, fastighet & trädgårdssektorn ökar stabilt. Med välrenommerat varumärke och ett unikt erbjudande av produkter, har Prevex fortsatt starka ambitioner och letar nu efter en Butikssäljare och kollega som är redo för en spännande resa.

 

Om rollen som Avdelningsansvarig Butikssäljare:

Som avdelningsansvarig butikssäljare hos Prevex i Trelleborg blir du en viktig del av vårt team. Du ansvarar för att hantera dagliga butiksuppgifter och bidrar aktivt till att utveckla försäljningen i butiken. Rollen innebär främst försäljning i butik och att bistå kunder med frågor om vårt breda produktutbud, som bland annat inkluderar verktyg, trädgårdsmaskiner, infästning, skyddsutrustning och yrkeskläder.

 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:


• Försäljning och offerthantering
• Ett driftansvar av butiken
• Engagera personalen och skapa rörligare arbetssätt
• Skapa fungerande rutin för exponering, inventering, påfyllning & städning
• Sätta rutin för bearbetning av nya kunder samt utvecklingskunder.
• Planera och genomföra kampanjer & event, både centralt satta såväl som filialspecifika i samrådan med Platschef och Säljchef.
• Planera personalutbildningar tillsammans med våra leverantörer.
• Planera och genomföra ombyggnationer av butik & sortiment.

För att lyckas i rollen ser vi att du har följande kompetenser och egenskaper:


• Du är en social och utåtriktad person med en naturlig förmåga att bygga och vårda relationer.
• Du har ett intresse för byggbranschen och gärna erfarenhet av försäljning.
• Du trivs i en dynamisk arbetsmiljö med högt tempo och uppskattar samarbete.
• Du har god datorvana och kan arbeta självständigt med att ta ansvar för dina arbetsuppgifter.
• B-körkort är ett krav.

 

Meriterande erfarenheter:


• Tidigare erfarenhet av b2b försäljning i butik
• Kännedom om trädgårdsmaskiner
• Erfarenhet av ledande roller

 

Därför ska du välja Prevex:


• Ett varierande arbete i en trevlig och samarbetsinriktad arbetsmiljö där vi har kul tillsammans
• En trygg och stabil arbetsgivare med kollektivavtal, friskvårdsersättning och andra förmåner samt goda möjligheter till vidareutveckling.
• Marknadsmässig lön enligt överenskommelse.

 

Nästa steg

Är du den vi söker? Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt då vi intervjuer löpande, men allra senast den 30/11 2024.

Vid frågor är du välkommen att kontakta Rasmus Hallén Schuster, Försäljningschef Butik reg. Syd via mail: [email protected] Visa mindre

Pizza bagare eller restaurangarbetare.

Hej för alla arbetssökandeDen här annonsen gäller alla arbetssökande som har möjligheter för att jobba inom (restaurang). Vårt jobb krävs någon personal som är antingen pizzabagare (erfaren) eller någon som saknar erfarenhet, men super aktiv och har möjlighet att jobba på en restaurang och har möjlighet att lära snabbt och även driva restaurangen när det behövs. Utförda uppgifter inkluderar:matlagnings (pizzor, mattallrikar, göra såser, kära många typer av... Visa mer
Hej för alla arbetssökandeDen här annonsen gäller alla arbetssökande som har möjligheter för att jobba inom (restaurang). Vårt jobb krävs någon personal som är antingen pizzabagare (erfaren) eller någon som saknar erfarenhet, men super aktiv och har möjlighet att jobba på en restaurang och har möjlighet att lära snabbt och även driva restaurangen när det behövs. Utförda uppgifter inkluderar:matlagnings (pizzor, mattallrikar, göra såser, kära många typer av kött, ost).Städning.Gällande arbetstider; från kl 16 till kl 21 hela vardagar/ Lördag, söndag från 15 till 21 helgerna. Restaurangs plats: Vår restaurang ligger utom Malmö stad och det tar cirka mellan 30-35 minuter med bilen. Vår personal ska åka med oss varje dag, för att vi bor i Malmö och vi tar honom med oss i vår egen bil. Så att han inte ska behöva för att betala till transporten.Lönen: Lönen ska räknas beroende på arbetsförmedlingens lagda procenter.Vänligen skicka din (CV) till nedan mejlet och kontakta nedan nummer. Namn av arbetsgivare: Ali ZuyerMejladress: [email protected] 0704 55 55 14 Visa mindre

Arbetsledare- nyöppning i Trelleborg

Vill du ha ett spännande arbete inom en framgångsrik verksamhet som satsar stort på framtiden och på att förverkliga barns drömmar? Vi söker nu en: Arbetsledare till vår butik inför nyöppning i Trelleborg Arbetsuppgifter Din uppgift är att, tillsammans med butikens medarbetare, skapa ett så stort inflöde av skänkta varor som möjligt och att sälja dessa från butiken. Du kommer aktivt att delta i och leda det dagliga arbetet i produktion och butik. Ti... Visa mer
Vill du ha ett spännande arbete inom en framgångsrik verksamhet som satsar stort på framtiden och på att förverkliga barns drömmar?

Vi söker nu en:
Arbetsledare till vår butik inför nyöppning i Trelleborg


Arbetsuppgifter
Din uppgift är att, tillsammans med butikens medarbetare, skapa ett så stort inflöde av skänkta varor som möjligt och att sälja dessa från butiken. Du kommer aktivt att delta i och leda det dagliga arbetet i produktion och butik. Tillsammans med butikschef bidrar du till verksamhetens utveckling. Du fungerar som arbetsledare för anställda, frivilligarbetare och personer som utför arbetsprövning, aktiviteter eller annan sysselsättning via myndigheter. Du rapporterar till butikschefen.


Vem söker vi?
Vi söker dig som har en positiv attityd, är driftig, engagerad och har förmågan att verka för helheten utifrån uppsatta mål, för att utveckla och driva verksamheten framåt. Du är en person som tar stort ansvar, är organiserad och strukturerad. Vi lägger stor vikt på din sociala och kommunikativa förmåga. Du har ett öppet, trevligt och representativt sätt och god förmåga att utveckla och leda människor utifrån deras egna förutsättningar. Du har ett brinnande intresse för bistånds- och secondhandarbete. Du vill vara en del av Erikshjälpens kultur och värdegrund.
Vi vill att du har erfarenhet av att arbetsleda, stötta och motivera medarbetare. Eftergymnasial utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig är ett krav. Det är meriterande med dokumenterad erfarenhet från butiksverksamhet. B-körkort är ett krav.

Vi erbjuder dig
Som anställd hos oss erbjuder vi dig att vara en del i en verksamhet som genererar medel till sociala och humanitära insatser via Erikshjälpens samt samarbetspartners biståndskanaler. Förutom ekonomiska förutsättningar, skapar Erikshjälpen Second Hand också miljömässiga förutsättningar för att förändra världen. Genom att främja och utveckla återanvändning av begagnade varor, får du vara med och bidra till en miljömässigt hållbar utveckling och ett mer effektivt utnyttjande av jordens resurser. Du blir också del i en bred social gemenskap, då Erikshjälpen Second Hands butiker ger meningsfull sysselsättning för anställda, volontärer, praktikanter och medarbetare som placeras från arbetsförmedling eller andra aktörer.
Som anställd omfattas du av kollektivavtalet Butikspersonal med Handelsanställdas förbund.

Låter det spännande?
Välkommen med din ansökan, innehållande CV och personligt brev, senast 24 februari till: [email protected] Vi har löpande urval så skicka gärna in din ansökan redan idag!
Märk ansökan med ”Arbetsledare Trelleborg”.
Vi undanber oss vänligen all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.


Ytterligare information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % och regleras med 6 månaders provanställning.
Du kan läsa mer om Erikshjälpen och Erikshjälpen Second Hand här: www.erikshjalpen.se
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att Regionchef, Jonathan Egerbo, på [email protected].
Erikshjälpen är en barnrättsorganisation med en ideell second hand-verksamhet. Tillsammans har vi en gemensam vision; En förändrad värld där barns drömmar får liv. Lokalt och globalt arbetar vi för att stärka och hjälpa barn. Överskottet från second hand-verksamheten bidrar, tillsammans med generösa gåvor, till att möjliggöra våra insatser för att barn ska få gå i skolan, må bra och vara trygga. Arbetsträningen i våra second hand-butiker föder också framtidstro för barn med föräldrar som står utanför arbetsmarknaden och den cirkulära försäljningen ger klimathopp för kommande generationer. Erikshjälpen finns för barnen. Och världen de drömmer om. Visa mindre

Vikarierande Butikschef på heltid sökes till Ur&Penn i Trelleborg!

Ansök    Dec 28    Ur & Penn AB    Butiksansvarig
BESKRIVNING BOLAGET Ur&Penn; är den ledande butikskedjan inom smycken, accessoarer och klockor i Skandinavien med över 100 butiker. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer.    ANNONS Som medarbetare på Ur&Penn; blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj. Vi är i grunden ett familjedrivet företag med en värdegrund av glädje, tillit och vinnande at... Visa mer
BESKRIVNING BOLAGET
Ur&Penn; är den ledande butikskedjan inom smycken, accessoarer och klockor i Skandinavien med över 100 butiker. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer. 

 

ANNONS
Som medarbetare på Ur&Penn; blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj. Vi är i grunden ett familjedrivet företag med en värdegrund av glädje, tillit och vinnande attityd - det vill vi ska kännas hela vägen ut i butikerna.
Som medarbetare hos Ur&Penn; arbetar du med service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken samt med enklare reparationer av klockor. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus. 

 

OM DIG
För att vi ska trivas med varandra tror vi att du är en energirik lagspelare som älskar försäljning. Du har ett stort driv och intresserar dig för butiksmiljöer i allt från ledarskap, försäljning och butiksinredning. Vi ser gärna att du som person känner en stor känsla av ägandeskap och att du drivs av att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Problemlösning faller sig naturligt för dig och du har en hög prestationsförmåga.

 

OM ROLLEN
Arbetsuppgifterna består primärt av:


• Driva den daglig försäljningen och arbeta aktivt med merförsäljning tillsammans med säljarna i butiken. 
• Anställa, leda och utveckla butiksmedarbetare.  
• Säkerställa att Ur&Penns; koncept efterföljs och att vara ansvarig över inventering och kampanjer.
• Styra och leda mot försäljnings- och timbudget samt ansvara för uppföljning.
• Hantera schemaläggning, tidrapportering och attestering i tidrapporteringssystemet Quinyx.
• Håltagning/piercing i öronen.
• Ansvarig över att butikens alla medarbetare tar del av nya och befintliga produktinformation, rutiner och utbildningar.

Våra butikschefer har en ytterst central roll i vår organisation och är fullt ansvarig för kvaliteten i butiken. Givetvis finns det ett centralt kontaktnät med regionchefer, andra butikschefer, store support och HR som supporterar dig med det du behöver. Vi är ett bolag och vi hjälps åt!

Tjänsten är ett vikariat med under perioden 2024-02-01 till 2025-06-30 på 38,25 timmar i veckan!

 

GRUNDLÄGGANDE KRAV


• Har minst 3 års arbetslivserfarenhet, gärna från detaljhandeln.
• Fullständig gymnasieutbildning.

 

MERITERANDE


• Tidigare arbetserfarenhet från Ur&Penn;.
• Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande roll.
• Tidigare har arbetat med schemaläggning systemet Quinyx.
• Tidigare har erfarenhet av detaljhandelsavtalet.

 

VI PÅ UR&PENN; ERBJUDER DIG


• En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling.  
• En positiv och familjär arbetsmiljö. 
• Personalrabatt på våra varumärken

 

NÄSTA STEG
Processen består av urval på grundkriterier, telefonavstämning, intervju och kontroll av belastningsregister.
Intervjuer sker löpande så ju snabbare du skickar in din ansökan desto bättre. Sista ansökningsdag är 2024-01-27 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn;! Visa mindre