Lediga jobb som 1:e Fartygsingenjör/1:e Maskinist i Trelleborg

Se lediga jobb som 1:e Fartygsingenjör/1:e Maskinist i Trelleborg. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Trelleborg som finns hos arbetsgivaren.

1:e fartygsingenjör vikariat

Om tjänsten Vi söker Dig som är 1:e Fartygsingenjör och vill vikariera hos oss på TT-Line! Omgående behöver vi en befaren 1:e Fartygsingenjör med CCMcertifikat till ett våra fartyg med svensk besättning. Vi söker Dig som trivs att jobba praktiskt inom maskinavdelningen, utmanas av hitta lösningar och vara i en miljö där mycket händer. Som 1:e fartygsingenjör är Du ansvarig för maskinmanskapet ombord och Du ansvarar för planeringen och underhållet in... Visa mer
Om tjänsten

Vi söker Dig som är 1:e Fartygsingenjör och vill vikariera hos oss på TT-Line!

Omgående behöver vi en befaren 1:e Fartygsingenjör med CCMcertifikat till ett våra fartyg med svensk besättning.

Vi söker Dig som trivs att jobba praktiskt inom maskinavdelningen, utmanas av hitta lösningar och vara i en miljö där mycket händer.

Som 1:e fartygsingenjör är Du ansvarig för maskinmanskapet ombord och Du ansvarar för planeringen och underhållet inom maskinavdelningen. Jourtjänst ingår. Du rapporterar kontinuerligt till Tekniska chefen.

Avlösningssystemet är 2/2/4.

Om arbetsgivaren

TT-Line står för tillförlitlighet, kvalitet och hållbarhet!

TT-Line bedriver passagerar-och frakttrafik mellan Sverige, Tyskland och Polen. TT-Line har idag 7 ropax-färjor som förbinder de tyska hamnarna Travemünde och Rostock och det polska ?winouj?cie samt Klaipeda med Trelleborgs hamn.

Våra fartyg är bemannade med svenska, tyska och polska besättningar. Två av fartygen har svensk besättning. Vårt huvudkontor ligger i Travemünde.

Kvalifikationer

Du som söker är sjöingenjör och har Sjöingenjörsbrevet eller klass II.

Därutöver har Du läkarintyg för sjöfolk, CCM, Grundläggande sjöfartsskydd, sjöfartsbok, Grundläggande säkerhet, räddningsfarkoster och beredskapsbåtar samt släckledare. Du måste vara behörig enligt STCW Manila.

Som person är Du lösningsfokuserad, gillar att ställas inför nya utmaningar och tar egna initiativ. Du är tydlig i Din kommunikation och arbetar bra både i grupp och enskilt.

Du är strukturerad, har förmåga att se det som behöver göras och kan fördela arbetsuppgifterna väl. Det ingår i rollen som 1:e ingenjör att föra journaler för maskinmanskapet därför är det meriterande om Du arbetat med Crew Sf.

Du bör ha tjänstgjort inom färjetrafiken och ha en bred erfarenhet och stort tekniskt intresse.

Stor vikt kommer att läggas vid din personlighet. Vi ha ett glatt och engagerat gäng ombord!

Det aktuella vikariatet börjar omgående och är ett sjukvik.

Möjlighet kan finnas till fortsatta vikariat efter denna period.

Tillsättning kan komma att ske innan ansökningstiden har gått ut.



Lön enligt Färjeavtalet, tarifflön. Man står för sina resor själv.

Hur du ansöker

Placeringsort: Trelleborg

Du söker denna tjänst via denna CV databas.

Vi tar inte emot ansökan via e-post.

Urvalet sker löpande.

Vid frågor kan du kontakta ansvarig för denna rekrytering:

Elisabeth Svenning på e-post [email protected]

Varmt välkommen med Din ansökan! Visa mindre

1:e fartygsingenjör vikariat

Vi söker Dig som är 1:e Fartygsingenjör och vill vikariera hos oss på TT-Line! Omgående behöver vi en befaren 1:e Fartygsingenjör med CCM-certifikat till ett våra fartyg med svensk besättning. Vi söker Dig som trivs att jobba praktiskt inom maskinavdelningen, utmanas av hitta lösningar och vara i en miljö där mycket händer. Som 1:e fartygsingenjör är Du ansvarig för maskinmanskapet ombord och Du ansvarar för planeringen och underhållet inom maskinavdelning... Visa mer
Vi söker Dig som är 1:e Fartygsingenjör och vill vikariera hos oss på TT-Line! Omgående behöver vi en befaren 1:e Fartygsingenjör med CCM-certifikat till ett våra fartyg med svensk besättning.
Vi söker Dig som trivs att jobba praktiskt inom maskinavdelningen, utmanas av hitta lösningar och vara i en miljö där mycket händer.
Som 1:e fartygsingenjör är Du ansvarig för maskinmanskapet ombord och Du ansvarar för planeringen och underhållet inom maskinavdelningen. Jourtjänst ingår. Du rapporterar kontinuerligt till Tekniska chefen.
Avlösningssystemet är 2/2/4.

Kvalifikationer
Du som söker är sjöingenjör och har Sjöingenjörsbrevet eller klass II.
Därutöver har Du läkarintyg för sjöfolk, CCM, Grundläggande sjöfartsskydd, sjöfartsbok, Grundläggande säkerhet, räddningsfarkoster och beredskapsbåtar samt släckledare. Du måste vara behörig enligt STCW Manila. Som person är Du lösningsfokuserad, gillar att ställas inför nya utmaningar och tar egna initiativ. Du är tydlig i Din kommunikation och arbetar bra både i grupp och enskilt.
Du är strukturerad, har förmåga att se det som behöver göras och kan fördela arbetsuppgifterna väl. Det ingår i rollen som 1:e ingenjör att föra journaler för maskinmanskapet därför är det meriterande om Du arbetat med Crew Sf. Du bör ha tjänstgjort inom färjetrafiken och  ha en bred erfarenhet och stort tekniskt intresse.
Stor vikt kommer att läggas vid din personlighet. Vi ha ett glatt och engagerat gäng ombord! 
Det aktuella vikariatet börjar omgående och är ett sjukvik. Möjlighet kan finnas till fortsatta vikariat efter denna period.
Tillsättning kan komma att ske innan ansökningstiden har gått ut.
Lön enligt Färjeavtalet, tarifflön. Man står för sina resor själv. 
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
We are looking for a 1st Engineer and want to work with us at TT-Line!
We need a SWEDISH-SPEAKING1st Engineer with  CCM certificate for one of our ships with Swedish crew.
We are looking for you who enjoy working in the machine department, are challenged by finding solutions. As the 1st ship engineer, you are responsible for the engine crew on board and you are responsible for the planning and maintenance within the engine department. You report continuously to the Chief Engineer.
The redemption system is 2/2/4.

Qualifications
If you are applying, you are a marine engineer and have the Marine Engineer's Letter or Class II.
You are structured, have the ability to see what needs to be done and can distribute the tasks well. It is part of the role of 1st engineer to keep records for the machine crew, therefore it is meritorious if you worked with Crew Sf.
You should have served in ferry services and have a broad experience and great technical interest.
The current substitute starts immediately and is a sick-leave.
There may be an opportunity for further substitutes after this period.
Hiring may take place before the application period has expired.

Salary according to the Ferry Agreement, tariff salary. Visa mindre

1:e fartygsingenjör

Vi söker Dig som är 1:e Fartygsingenjör och vill arbeta hos oss på TT-Line! Omgående behöver vi en befaren 1:e Fartygsingenjör med CCM-certifikat till ett våra fartyg med svensk besättning. Vi söker Dig som trivs att jobba praktiskt inom maskinavdelningen, utmanas av hitta lösningar och vara i en miljö där mycket händer. Som 1:e fartygsingenjör är Du ansvarig för maskinmanskapet ombord och Du ansvarar för planeringen och underhållet inom maskinavdelningen.... Visa mer
Vi söker Dig som är 1:e Fartygsingenjör och vill arbeta hos oss på TT-Line! Omgående behöver vi en befaren 1:e Fartygsingenjör med CCM-certifikat till ett våra fartyg med svensk besättning.
Vi söker Dig som trivs att jobba praktiskt inom maskinavdelningen, utmanas av hitta lösningar och vara i en miljö där mycket händer.
Som 1:e fartygsingenjör är Du ansvarig för maskinmanskapet ombord och Du ansvarar för planeringen och underhållet inom maskinavdelningen. Jourtjänst ingår. Du rapporterar kontinuerligt till Tekniska chefen.
Avlösningssystemet är 2/2/2/4.

Kvalifikationer
Du som söker är sjöingenjör och har Sjöingenjörsbrevet eller klass II.
Därutöver har Du läkarintyg för sjöfolk, CCM, Grundläggande sjöfartsskydd, sjöfartsbok, Grundläggande säkerhet, räddningsfarkoster och beredskapsbåtar samt släckledare. Du måste vara behörig enligt STCW Manila. Som person är Du lösningsfokuserad, gillar att ställas inför nya utmaningar och tar egna initiativ. Du är tydlig i Din kommunikation och arbetar bra både i grupp och enskilt.
Du är strukturerad, har förmåga att se det som behöver göras och kan fördela arbetsuppgifterna väl. Det ingår i rollen som 1:e ingenjör att föra journaler för maskinmanskapet därför är det meriterande om Du arbetat med Crew Sf. Du bör ha tjänstgjort inom färjetrafiken och  ha en bred erfarenhet och stort tekniskt intresse.
Stor vikt kommer att läggas vid din personlighet. Vi ha ett glatt och engagerat gäng ombord! 
Tillsättning kan komma att ske innan ansökningstiden har gått ut.
Lön enligt Färjeavtalet, tarifflön. Man står för sina resor själv. 
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
We are looking for a 1st Engineer and want to work with us at TT-Line!
We need a SWEDISH and ENGLISH -SPEAKING1st Engineer with  CCM certificate for one of our ships with Swedish crew.
We are looking for you who enjoy working in the machine department, are challenged by finding solutions. As the 1st ship engineer, you are responsible for the engine crew on board and you are responsible for the planning and maintenance within the engine department. You report continuously to the Chief Engineer.
The redemption system is 2/2/2/4.

Qualifications
If you are applying, you are a marine engineer and have the Marine Engineer's Letter or Class II.
You are structured, have the ability to see what needs to be done and can distribute the tasks well. It is part of the role of 1st engineer to keep records for the machine crew, therefore it is meritorious if you worked with Crew Sf.
You should have served in ferry services and have a broad experience and great technical interest.
There may be an opportunity for further substitutes after this period.
Hiring may take place before the application period has expired.

Salary according to the Ferry Agreement, tariff salary. Visa mindre

2:e och 1:e Fartygsingenjör

2:e och 1:e Fartygsingenjörer, Färjetrafik Är Du vår nya 2:e och/eller 1:e fartygsingenjör?? Vi söker Dig som kan tänka Dig tjänstgöring i båda befattningarna hos oss. Med start under våren behöver vi Dig som är behörig 1:e Fartygsingenjör och har crisis certifikat till att vikariera ombord på våra fartyg med svensk besättning. Och vi söker också 2:e fartygsingenjörer för vikariat Vi tänker oss att Du trivs med att jobba praktiskt inom maskinavdelni... Visa mer
2:e och 1:e Fartygsingenjörer, Färjetrafik

Är Du vår nya 2:e och/eller 1:e fartygsingenjör??

Vi söker Dig som kan tänka Dig tjänstgöring i båda befattningarna hos oss.

Med start under våren behöver vi Dig som är behörig 1:e Fartygsingenjör och har crisis certifikat till att vikariera ombord på våra fartyg med svensk besättning. Och vi söker också 2:e fartygsingenjörer för vikariat

Vi tänker oss att Du trivs med att jobba praktiskt inom maskinavdelningen, utmanas av att hitta lösningar och gillar vara i en miljö där mycket händer. Du driver processer framåt i samarbete med kollegor och är duktig på att engagera folk i din närhet.

1:e fartygsingenjören hos oss är ansvarig för maskinmanskapet ombord och ansvarar för planeringen och underhållet inom maskinavdelningen. Jourtjänst ingår. Rapportering sker kontinuerligt till Tekniska chefen.

Som 2:e Fartygsingenjör har du några års erfarenhet redan och kan snabbt komma in i arbetet.

Avlösningssystemet är två veckor ombord ledig tre, men kan variera under högsäsongen och vid vikariat.

TT-Line står för tillförlitlighet, kvalitet och hållbarhet!

TT-Line bedriver passagerar-och frakttrafik mellan Sverige, Tyskland, Polen och Littauen. TT-Line har funnits i mer än 60 år och har idag 7 ropax-färjor som trafikerar Östersjön

Våra fartyg är bemannade med svenska, tyska och polska besättningar. Två av fartygen har svensk besättning och här är vi 250 sjöanställda. Inom koncernen är vi 900 medarbetare och i land i Sverige är vi ca 50 anställda. Vårt huvudkontor ligger i Travemünde och vi har terminaler både i Trelleborg, Travemünde, Rostock , Klaipeda samt ?winouj?cie

Behörigheter och kvalifikationer

Du som söker har erforderlig maskinist-behörigheter för att tjänstgöra i Färjetrafiken.

Som person är Du lösningsfokuserad, gillar att ställas inför nya utmaningar och tar egna initiativ. Du är tydlig i Din kommunikation och arbetar bra både i grupp och enskilt. Du är strukturerad, har förmåga att se det som behöver göras och kan fördela arbetsuppgifterna väl.

Det ingår i rollen som 1:e ingenjör att föra journaler för maskinmanskapet därför är det meriterande om Du arbetat med Crew SF.

Det är en merit om Du tjänstgjort inom färjetrafiken.



Tillsättning kan komma att ske innan ansökningstiden har gått ut.

Placeringsort: Trelleborg

Du söker denna tjänst via denna CV databas.

Vi tar inte emot ansökan via e-post.

Urvalet sker löpande.

Varmt välkommen med Din ansökan!

Vid frågor kan du kontakta ansvarig för denna rekrytering:

[email protected]

Varmt välkommen med Din ansökan! Visa mindre

2:e och 1:e Fartygsingenjör

2:e och 1:e Fartygsingenjör, Färjetrafik: Är Du vår nya 2:e och 1:e fartygsingenjör?? Vi söker Dig som kan tänka Dig tjänstgöring i båda befattningarna hos oss. Med start i september behöver vi Dig som är behörig 1:e Fartygsingenjör och har crisis certifikat till ett av våra fartyg med svensk besättning. Men tjänstgöringen avser även som 2:e. Vi tänker oss att Du trivs med att jobba praktiskt inom maskinavdelningen, utmanas av hitta lösningar och gi... Visa mer
2:e och 1:e Fartygsingenjör, Färjetrafik:

Är Du vår nya 2:e och 1:e fartygsingenjör??

Vi söker Dig som kan tänka Dig tjänstgöring i båda befattningarna hos oss.

Med start i september behöver vi Dig som är behörig 1:e Fartygsingenjör och har crisis certifikat till ett av våra fartyg med svensk besättning. Men tjänstgöringen avser även som 2:e.

Vi tänker oss att Du trivs med att jobba praktiskt inom maskinavdelningen, utmanas av hitta lösningar och gillar vara i en miljö där mycket händer. Du driver processer framåt i samarbete med kollegor och är duktig på att engagera folk i din närhet.

1:e fartygsingenjören hos oss är ansvarig för maskinmanskapet ombord och ansvarar för planeringen och underhållet inom maskinavdelningen. Jourtjänst ingår. Rapportering sker kontinuerligt till Tekniska chefen.

Avlösningssystemet är två veckor ombord ledig tre.

TT-Line står för tillförlitlighet, kvalitet och hållbarhet!

TT-Line bedriver passagerar-och frakttrafik mellan Sverige, Tyskland, Polen och Littauen. TT-Line har funnits i mer än 55 år och har idag sex ropax-färjor som förbinder de tyska hamnarna Travemünde och Rostock och det polska Swinoujscie med Trelleborgs hamn.

Våra fartyg är bemannade med svenska, tyska och polska besättningar. Två av fartygen har svensk besättning och här är vi 250 sjöanställda. Inom koncernen är vi 750 medarbetare och i land i Sverige är vi ca 50 anställda. Vårt huvudkontor ligger i Travemünde och vi har terminaler både i Trelleborg, Travemünde, Rostock samt Swinoujscie

Behörigheter och kvalifikationer

Du som söker är sjöingenjör och har Sjöingenjörsbrevet eller någon av klasss II, III A, III B, IV A. Därutöver har Du läkarintyg för sjöfolk, CCM, Grundläggande sjöfartsskydd, sjöfartsbok, Grundläggande säkerhet, räddningsfarkoster och beredskapsbåtar samt släckledare. Du måste vara behörig enligt STCW Manila.

Som person är Du lösningsfokuserad, gillar att ställas inför nya utmaningar och tar egna initiativ. Du är tydlig i Din kommunikation och arbetar bra både i grupp och enskilt. Du är strukturerad, har förmåga att se det som behöver göras och kan fördela arbetsuppgifterna väl. Det ingår i rollen som 1:e ingenjör att föra journaler för maskinmanskapet därför är det meriterande om Du arbetat med Omborddata XO.

Det är en merit om Du tjänstgjort inom färjetrafiken.



Tillsättning kan komma att ske innan ansökningstiden har gått ut.

Placeringsort: Trelleborg

Du söker denna tjänst via denna CV databas.

Vi tar inte emot ansökan via e-post.

Urvalet sker löpande.

Varmt välkommen med Din ansökan!

Vid frågor kan du kontakta ansvarig för denna rekrytering:

[email protected]

Varmt välkommen med Din ansökan! Visa mindre

1e Fartygsingenjör till RoPax fartyg

Om tjänsten: Med start i november behöver vi Dig som är behörig 1:e Fartygsingenjör och har crisis certifikat till ett av våra fartyg med svensk besättning. Vi tänker oss att Du trivs med att jobba praktiskt inom maskinavdelningen, utmanas av hitta lösningar och gillar vara i en miljö där mycket händer. Du driver processer framåt i samarbete med kollegor och är duktig på att engagera folk i din närhet. Du är vårt ansikte utåt gentemot leverantörer, exte... Visa mer
Om tjänsten:

Med start i november behöver vi Dig som är behörig 1:e Fartygsingenjör och har crisis certifikat till ett av våra fartyg med svensk besättning.

Vi tänker oss att Du trivs med att jobba praktiskt inom maskinavdelningen, utmanas av hitta lösningar och gillar vara i en miljö där mycket händer. Du driver processer framåt i samarbete med kollegor och är duktig på att engagera folk i din närhet. Du är vårt ansikte utåt gentemot leverantörer, externa firmor och myndigheter.

1:e fartygsingenjören hos oss är ansvarig för maskinmanskapet ombord och ansvarar för planeringen och underhållet inom maskinavdelningen. Jourtjänst ingår. Rapportering sker kontinuerligt till Tekniska chefen.

Vi har ett härligt, ambitiöst gäng ombord med hög kompetens och ett glatt humör!

Har du tidigare arbetat med dieselelektriskt framdrivningssystem samt Scrubber är det meriterande.

Avlösningssystemet motsvarar två veckor ombord ledig tre.

Vänta inte med att söka, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Tjänsten är ett vikariat, men det troligaste är att det leder till en rederianställning (fast anställning)

Lön enligt Färjeavtalet.

Kvalifikationer:

Du som söker är sjöingenjör och har Sjöingenjörsbrevet eller har tjänstgjort så pass länge som 1e Fartygsingenjör att du erhåller det inom snar framtid.

Vi kommer ha behov av att du även kan vikariera som Teknisk chef ombord.

Därutöver har Du läkarintyg för sjöfolk, CCM, Grundläggande sjöfartsskydd, sjöfartsbok, Grundläggande säkerhet, räddningsfarkoster och beredskapsbåtar samt släckledare. Du måste vara behörig enligt STCW Manila.

Som person är Du lösningsfokuserad, gillar att ställas inför nya utmaningar och tar egna initiativ. Du är tydlig i Din kommunikation och arbetar bra både i grupp och enskilt. Du är strukturerad, har förmåga att se det som behöver göras och kan fördela arbetsuppgifterna väl. Det ingår i rollen som 1:e ingenjör att föra journaler för maskinmanskapet därför är det meriterande om Du arbetat med Omborddata XO/ Crew SF.

Det är en merit om Du tjänstgjort inom färjetrafiken.


Du talar god engelska och svenska. Tyska/ polska är en merit.

Om arbetsgivaren:

TT-Line står för tillförlitlighet, kvalitet och hållbarhet!

TT-Line bedriver passagerar-och frakttrafik mellan Sverige, Tyskland, Polen och Littauen. TT-Line har funnits i mer än 55 år och har idag sex ropax-färjor som förbinder de tyska hamnarna Travemünde och Rostock, Klaipeda och det polska Swinoujscie med Trelleborgs hamn.

Våra fartyg är bemannade med svenska, tyska och polska besättningar. Två av fartygen har svensk besättning och här är vi 250 sjöanställda. Inom koncernen är vi 750 medarbetare och i land i Sverige är vi ca 50 anställda. Vårt huvudkontor ligger i Travemünde och vi har terminaler både i Trelleborg, Travemünde, Rostock samt Swinoujscie

Hur du ansöker:

Placeringsort: Trelleborg

Du söker denna tjänst via denna CV databas.

Vi tar inte emot ansökan via e-post.

Urvalet sker löpande.

Varmt välkommen med Din ansökan!

Vid frågor kan du kontakta ansvarig för denna rekrytering:

[email protected] Visa mindre

2:e och 1:e Fartygsingenjör

Är Du vår nya 2:e och 1:e fartygsingenjör?? Vi söker Dig som kan tänka Dig tjänstgöring i båda befattningarna hos oss i sommar! Med start maj behöver vi Dig som är behörig 1:e Fartygsingenjör och har crisis certifikat till ett av våra fartyg med svensk besättning. Men tjänstgöringen avser även som 2:e. Vi tänker oss att Du trivs att jobba praktiskt inom maskinavdelningen, utmanas av hitta lösningar och gillar vara i en miljö där mycket händer. 1:e ... Visa mer
Är Du vår nya 2:e och 1:e fartygsingenjör??

Vi söker Dig som kan tänka Dig tjänstgöring i båda befattningarna hos oss i sommar!

Med start maj behöver vi Dig som är behörig 1:e Fartygsingenjör och har crisis certifikat till ett av våra fartyg med svensk besättning. Men tjänstgöringen avser även som 2:e.

Vi tänker oss att Du trivs att jobba praktiskt inom maskinavdelningen, utmanas av hitta lösningar och gillar vara i en miljö där mycket händer.

1:e fartygsingenjören hos oss är ansvarig för maskinmanskapet ombord och ansvarar för planeringen och underhållet inom maskinavdelningen. Jourtjänst ingår. Rapportering sker kontinuerligt till Tekniska chefen.

Avlösningssystemet är två veckor ombord ledig tre. Det kan bli tätare intervall och längre ledighet.

TT-Line står för tillförlitlighet, kvalitet och hållbarhet!

TT-Line bedriver passagerar-och frakttrafik mellan Sverige, Tyskland och Polen. TT-Line har funnits i mer än 55 år och har idag sex ropax-färjor som förbinder de tyska hamnarna Travemünde och Rostock och det polska Swinoujscie med Trelleborgs hamn.

Våra fartyg är bemannade med svenska, tyska och polska besättningar. Två av fartygen har svensk besättning och här är vi 250 sjöanställda. Inom koncernen är vi 750 medarbetare och i land i Sverige är vi ca 50 anställda. Vårt huvudkontor ligger i Travemünde och vi har terminaler både i Trelleborg, Travemünde, Rostock samt Swinoujscie

Behörigheter och kvalifikationer

Du som söker är sjöingenjör och har Sjöingenjörsbrevet eller någon av klasss II, III A, III B, IV A. Därutöver har Du läkarintyg för sjöfolk, CCM, Grundläggande sjöfartsskydd, sjöfartsbok, Grundläggande säkerhet, räddningsfarkoster och beredskapsbåtar samt släckledare. Du måste vara behörig enligt STCW Manila.

Som person är Du lösningsfokuserad, gillar att ställas inför nya utmaningar och tar egna initiativ. Du är tydlig i Din kommunikation och arbetar bra både i grupp och enskilt. Du är strukturerad, har förmåga att se det som behöver göras och kan fördela arbetsuppgifterna väl. Det ingår i rollen som 1:e ingenjör att föra journaler för maskinmanskapet därför är det meriterande om Du arbetat med Omborddata XO.

Det är en merit om Du tjänstgjort inom färjetrafiken.

Det aktuella vikariatet börjar i maj sträcker sig över sommaren.

Möjlighet kan finnas till fortsatta vikariat efter denna period.

Tillsättning kan komma att ske innan ansökningstiden har gått ut.

Placeringsort: Trelleborg

Du söker denna tjänst via denna CV databas.

Vi tar inte emot ansökan via e-post.

Urvalet sker löpande.

Varmt välkommen med Din ansökan!

Vid frågor kan du kontakta ansvarig för denna rekrytering:

Vivian Lundgren på e-post [email protected]

Varmt välkommen med Din ansökan! Visa mindre